مراحل گرفتن کنتور برق
مراحل لازم برای گرفتن کنتور برق
مالکینی که قصد دارند برای ساختمان خود انشعاب برق خریداری کنند می توانند به سایت اینترنتی شرکت توزیع برق مراجعه کنند و از قسمت میز خدمت الکترونیک شرکت توزیع نیروی برق درخواست انشعاب برق خود را ثبت کنند . ایجاد میز خدمت الکترونیکی باعث شده است تا مراجعات حضوری افراد به حداقل خود برسد . در این قسمت به مراحل که لازم برای درخواست انشعاب برق می پردازیم و هریک از این مراحل را توضیح خواهیم داد .
1- افراد برای ثبت درخواست انشعاب برق ابتدا باید به سایت اداره ی برق استان خود مراجعه کنند و در آنجا درخواست انشعاب برق خود را ثبت نمایند . برای اینکه بتوانید درخواست انشعاب برق خود را به ثبت برسانید باید تصاویر اسکن شده از مدارک شناسایی خود نظیر کارت ملی ، تصویر سند تک برگ ملک و تصویر جواز ساخت صادره از شهرداری را همراه خود داشته باشید تا در صورت لزوم آنها را در سایت بارگذاری کنید بعد از اتمام ثبت درخواست یک کد پیگیری به شما داده می شود و کارشناسان مربوطه درخواست شما را بررسی می نمایند و از طریق ارسال پیامک تمام مراحل پیشرفت کار را به شما اطلاع می دهند .
2- در مرحله بعد در صورت اینکه ثبت درخواست شما به خوبی پیش رفت ، کارشناسان مربوطه درخواست شما را بعد از بررسی های لازم وارد مرحله ای می کنند که لازم است این کارشناسان با مراجعه ی حضوری به محل ساختمان ، از اصالت مدارک بارگذاری شده در سایت اطمینان حاصل نمایند . در این مرحله کارشناسان یک گزارش فنی از بازدید خود تهیه می نمایند . پس از طی مراحل ذکر شده قرارداد الکترونیکی تامین برق برای شما ارسال می شود و شما بعد از بررسی آن ، این قرارداد الکترونیکی را در سایت ذکر شده تائید می نمایید . در انتهای این قسمت شما باید هزینه ها و فیش صادره جهت قرارداد را تسویه نمائید .
3- در انتها بعد از طی مراحل بالا و اطمینان از تائید درخواست ، شما باید به شرکت های سازنده ی تابلوی برق مراجعه کنید دقت داشته باشید که این شرکت ها باید به تائید اداره ی برق رسیده باشد . بعد از خرید کنتور برق باید آنرا در محل مناسبی نصب نمائید تا بعداً کارشناسان اداره ی برق به ساختمان شما مراجعه کنند و انشعاب برق شما را به کنتور متصل نمایند .
برای تماس با مشاوران ما با شمارههای 09121760554 – 09121760554 در تماس باشید.
با املاک یارپور همراه شوید.
